Comments on Profile Post by PP101

  1. PP101
    PP101
    On one hand, there will be bigger tournaments and people will take any results I have more seriously, but on the other hand, I have Israel Sosa, Jason Martinez, and others as local players. XD
    May 20, 2014
  2. OshaWaterBottle
    OshaWaterBottle
    YAAAAY NOBODY IN SENIORS ANYMORE TO SCREW ME OUT OF MY INVITE!
    May 21, 2014
  3. PP101
    PP101
    Patrick and Daniel.

    ;)
    May 22, 2014
  4. OshaWaterBottle
    OshaWaterBottle
    Yeah thats it.
    May 22, 2014
  5. PP101
    PP101
    I thought the same thing about this season (just Patrick and Theo; I thought Daniel would still be in Juniors haha), but I was definitely in for a surprise.

    And, fwiw, Patrick and Daniel are the best Seniors in Cali, so if ANYONE'S gonna knock you out of an invite, it's those two. ;)
    May 23, 2014
  6. PP101
    PP101
    Basically, I do think that Seniors in California is getting progressively easier, but don't get too cocky about it haha
    May 23, 2014
  7. jeffrey3421
    jeffrey3421
    What bout Emily/Poist?
    May 24, 2014
  8. PP101
    PP101
    They're NorCal. We only really see them at States/Regs. Besides, isn't Justin gonna be in Masters next year?
    May 24, 2014
  9. jeffrey3421
    jeffrey3421
    Ummm.....idk lemme ask him.
    May 24, 2014
  10. PP101
    PP101
    I was talking to him at States. Pretty sure he is.
    May 24, 2014
  11. jeffrey3421
    jeffrey3421
    Yeah he is.
    May 24, 2014